Då var man igång

Ja då ska man försöka ge sig i kast med en blogg får se hur det går. Har egentligen aldrig förstått vad man ska göra. Men det kan vara roligt att skriva av sig lite när man har lite lugn och ro. Började fundera på blogg när jag såg min kära kusin saras och syster yster perníllas bloggar och tänkte jo men det kan ju va kul. Passar på att skriva första inlägget nu när min kära lilla dotter ligger och sover. Det är hennes namn jag har tagit som bloggnamn lilla Othilia. Hon är snart fem månader och världens sötaste tycker jag men det tycker ju alla mammor om sina barn såklart :) Tobbe min underbara man sen två år sitter i soffan och tittar på tv och Othilia ligger bredvid. Vi har varit och tittat på en lägenhet på brynäs idag men tackade nej den var inget för oss. vi ska sälja radhuset och har första visningen på fredag. Det ska bli sååå spännande, gäller bara att vi hittar någonstans att bo oxå och det är ju lite värre man blir lite kräsen när man har bott i radhus så länge menmen får hoppas att drömlägenheten dyker upp :) Imorgon ska vi åka och hälsa på pappa på jobbet det är mitt jobb oxå men jag är ju mamma ledig så jag tänkte åka in och kolla läget lite skönt att komma ut en sväng oxå vi har ju inte så mycket kompisar jag och tobbe tragiskt nog men vi är nöjda med varandra oxå. Hmmm undrar hur förvirrat det här blev nu men skrev det som ploppade upp i skallen på mig hahaha.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Hejsan! :) Vad roligt att du också har en blogg nu!! :) Puss och Kram och välkommen in i bloggsfären

2009-02-17 @ 19:25:52
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Pillan

Hehe så förvirrat vad det ju ändå inte :) Som Sara säger välkommen in i blogglivet;) Klart att ni hittar drömlägenheten det är jag säker på:D

Puss o Kram

2009-02-18 @ 10:15:59
URL: http://pickibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0