Snöar

Nu snöar det ute som det ska göra på julafton usch nu ska det ju bli sommar.

Igår var vi hos mor och far och hälsade på jag och othilia. Tobbe var på hockey med larserik.
Vi åt tacos med mamma, pappa, jennifer, tony och barnen det var trevligt tycker jag. Annelie och farmor var förbi och hälsade på där innan vi åt mat. Sen åkte vi hem och tog det lungt och skönt gick och lade oss redan kl 22.
Idag blir det tvättdag ska bara vara hemma och inte göra nåt alls.
othilia ligger och sover hos tobbe det ser så skönt ut när de sover tycker jag. imorgon ska jag på lingon och blåbär party hos jennifer sen ska jag nog hem och baka lite kubb.

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Hejsan! Herregud inte behöver du säga förlåt heller! :) Det ska bli jätteroligt att komma iaf. Vi ses imorgon hos Jennifer då. Puss och Kram! :)

2009-02-22 @ 16:42:58
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby Gladh

hihi, jag kollar din blogg varje dag. ;) Så när du skriver igen blir ja gla! :) Puss och kram kära kusin!

2009-04-18 @ 19:48:55
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0