Läääänge sen

Hejhå

Nu var det sååå länge sen jag printade ner något här. Men bättre sent än aldrig. Otroligt mycket som hänt i mitt liv den senaste tiden. Mamma och pappa är i Kina och pappa får behandling för sin ALS. Hittills har det funkat kanon bra hoppas att det fortsätter så....
Othilia ligger och sussar sött bredvid mig i soffan och tobbe tittar på nå tråk program på discovery.
Idag har tiden bara rusat iväg. Åkte iväg till affären vid halv tre och handlade gjorde sedan hemmagjord pizza mmm så gott.
Sen fick vi tråkigt :) Men då åkte vi till Anna och Linda. Linda fyllde år idag kom på det i sista minuten så vi hade ingen present med oss pinsamt men hann inte fixa nåt så i sista minuten men det var otroligt trevligt sällskap och sååå mysig lägenhet :)
Och vad ska man hitta på imorgon då tro... På söndag ska vi iallafall åka och bada med Othilia på simskola det ser jag fram emot.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0